ارتش از سالم‌ترین و کارآمدترین نهادهای کشور است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
پایگاه مردمی ارتش::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز ارتش یکی از سالم‌ترین و کارآمدترین نهادهای کشور است که نقش مهمی در بازدارندگی و تأمین امنیت ایفا می‌کند.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرنگار گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین "سید محمدعلی آل هاشم" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز در مراسم تجلیل از خانواده‌های موفق ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به نقش سازمان عقیدتی سیاسی در مقابله با تهدیدات فرهنگی کشور اظهار داشت: این سازمان عزم خود را برای مقابله با هرگونه تهدید نرم که مقدمه و زمینه جنگ سخت را در خود می‌پروراند آماده کرده است.

وی با بیان اینکه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نسبت به ترسیم چشم‌انداز فرهنگی خود در راستای اعتلای سیستم دفاعی کشور اقدام کرده است، افزود: الحمدالله با استفاده از تجربیات صاحب‌نظران و کارشناسان، عرصه فرهنگ و فضای اسلامی در سطح یگان‌های مختلف ارتش روشن و مشخص شده است.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا با بیان اینکه ارتش در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری گام برمی‌دارد، تأکید کرد: امروز ارتش یکی از سالم‌ترین و کارآمدترین نهادهای کشور است که نقش مهمی در بازدارندگی و تأمین امنیت ایفا می‌کند.

 

حجت‌الاسلام آل هاشم ارتش را نهادی دین‌مدار و کارکنان آن را افرادی با بصیرت و دارای ایمان راسخ عنوان و تصریح کرد: یقیناً اجرای مباحث اعتقادی و سیاسی که در دستور کار سازمان عقیدتی سیاسی ارتش قرار دارد؛ زمینه‌ساز ارتقا توان دفاعی ما محسوب می‌شود.

 

وی در پایان ضمن تبریک هفته دولت و قدردانی به مناسبت تسلیم بودجه لایحه مربوط به نیروهای مسلح که در خط مقدم مبازره با جنگ نرم و سخت قرار دارند، خواستار توجه بیشتر مسئولین به نیروهای مسلح کشور شد.

 


انتهای پیام/ش

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا